TT Isle Of Man 3 - John McGuinness 100th Start Livery
Herbeleef de 100e start van de legendarische John McGuinness met de unieke bestickering die speciaal voor deze gelegenheid is nagemaakt. Voor vele coureurs en fans is John McGuinness, MBE, een van de allergrootste racelegendes: met 23 overwinningen en 47 podiums was hij een van de eerste coureurs die een gemiddelde snelheid van 209 km/h wist te behalen in 2007. Dit pakket bevat een unieke gouden bestickering en outfit ter ere van John McGuinness' betrokkenheid bij de TT Isle of Man.