Trove - Jump Starter-pakket
Alles wat je nodig hebt voor een goede start! 4 rijen met inventarisvakken, 10 Chaos Chests, 10 Greater Dragon Caches, 10 Super Style Staches en de razendsnelle TROV-3 Rocket Mount! Door dit pakket te kopen, krijg je ook Disaeon de Onsterfelijke, een eeuwenoude draak als rijdier, in de in-game winkel. (beperkt tot 1/account) De inbegrepen verzamelvoorwerpen worden ontgrendeld op de account die de aankoop doet. Accounts die de inbegrepen verzamelvoorwerpen al eerder hebben ontgrendeld, ontvangen de verzamelvoorwerpen in dit pakket niet nog een keer.