TRON RUN/r
Keer terug naar de wereld van TRON met TRON RUN/r, een supersnel actie-adventure renspel dat net even anders is! Scheur over dynamische circuits, neem het op tegen gevaarlijke tegenstanders en alle uitdagers. Rust jezelf uit met tientallen combinaties van Cycles, pakken en power-ups. Verfijn je DISC- en CYCLE-vaardigheden op de 32 bijgeleverde levels. Daag dan je vrienden uit voor het gruwelijke STREAM-programma dat je net zo lang met eindeloze combinaties van speltypes en levels belaagt totdat je onderuitgaat - hoe lang kun jij overleven? Degene die iedereen overleeft, staat bovenaan het klassement. Nieuwe muziek van Giorgio Moroder, de godfather van EDM en Raney Shockne, en remixes door Autechre, Bibio, patten, Joywave en anderen helpen je door dit verbluffende TRON-universum te komen. En net als je denkt dat je er bent, kom je erachter dat er nog veel meer is. . .