Geniet van rollende heuvels, goudgele weiden en zeezichten in Train Sim World: West Somerset Railway, waarin de langste historische normaalspoorweg van Groot-Brittannië tot leven komt. Bestuur je treinen tijdens een Dieselgala en vermaak toeristen met een dieselspektakel van krachtige locomotieven, denderend door het prachtige landschap van Somerset. Alle stations, seinen en mijlpalen zijn voortreffelijk gereproduceerd en voelen zo echt dat je ze bijna kunt aanraken. Jouw taak is om bezoekers te vermaken bij het immer populaire Dieselgala dat plaatsvindt op de langste historische spoorweg van Groot-Brittannië. Neem ze mee terug in de tijd terwijl je de karaktervolle Class 47 demonstreert en de treinen op tijd laat rijden met ondersteuning van de unieke Class 09. Of je nu bestuurt, meerijdt of de show bekijkt: ervaar alle beelden en geluiden van historische spoorwegen op hun best.