Train Sim World: BR Heavy Freight Pack Loco Add-On
Let op: om de content van deze aankoop te kunnen gebruiken, is Train Sim World: Northern Trans-Pennine vereist als afzonderlijke aankoop.Het BR Heavy Freight Pack brengt twee iconen van Britse aandrijfkracht samen: de BR Class 40, een van de eerste in massa geproduceerde dieselelektrische locomotiefklassen voor British Railways, en de Class 08, wellicht een van de meest geziene treinen op het Britse spoorwegnetwerk. Dit dubbele locomotiefpakket brengt iconisch en historisch zwaar goederentransport naar de Northern Trans-Pennine-route. Ervaar een vervlogen tijdperk van vrachtvervoer terwijl je duizenden tonnen aan brandstof en goederen vervoert over de uitdagende Trans-Pennine-heuvels.