Thief of Thieves: Season One
In Thief of Thieves: Seizoen Eén ben je een inbreker die sluiptechnieken, manipulatie en je teamleden inzet om overal ter wereld gedurfde diefstallen te plegen. Thief of Thieves: Seizoen Eén is gebaseerd op de bekroonde stripreeks van Robert Kirkman en is een verhaal over inbraken en de mensen die ze plegen. De tijd is aangebroken voor Celia, de protegé van meesterdief Redmond, om de sprong van leerling naar meester te maken. Na een mislukte inbraak wordt Celia naar Europa gestuurd, waar ze zich aansluit bij een nieuwe bende criminelen. Leer je team kennen en kies hoe je je opdrachten wilt aanpakken, maar pas op: de keuzes die je maakt kunnen dramatische gevolgen hebben. Een nieuw continent en een nieuw team; ben jij goed genoeg?