The Walking Dead: The Final Season - Demo
Na jaren de gevaren van zowel de levenden als de doden te hebben getrotseerd, zouden Clementine en AJ in een afgelegen school wel eens hun eigen thuis kunnen creëren. Maar bescherming bieden betekent offers brengen. In dit spannende, emotionele laatste seizoen, bepalen jouw keuzes wie je vrienden zijn, hoe je wereld eruit komt te zien en hoe het verhaal van Clementine afloopt.