Als ze de ware aard van het leiderschap van de New Frontier ontdekken, ontstaat er spanning binnen de familie Garcia. Als Javier bepaal jij de vorm en aard van je gekozen familie. Ondertussen komt een groep lopers steeds dichter bij Richmond, waardoor bondgenoten en vijanden onder druk komen te staan. Nu er overal wantrouwen heerst, moet jij beslissen wie je kunt vertrouwen... Aflevering vier in een vijfdelige gamereeks. Voor aankoop van deze content is The Walking Dead: A New Frontier - Episode 1 benodigd.