The Town of Light Demo
Speel door de ogen van Renée, een 16-jaar oud meisje dat aan de symptomen van een geestelijke aandoening lijdt. Ze is op zoek naar antwoorden op de vele vragen uit haar verleden en doorzoekt de plek waar ze het overgrote deel van haar jeugd heeft doorgebracht. Begeleid Renée op een duistere en emotionele reis waar de lijnen tussen entertainment, verhaal en realiteit in elkaar overlopen. Het spel, gebaseerd op uitgebreid onderzoek en geïnspireerd op daadwerkelijke feiten, is een first person psychiatrisch avonturenspel dat zich afspeelt in het Volterra Psychiatric Asylum in de Toscane, Italië. Verken het gesticht zoals het er nu uitziet en ontdek het goede en het slechte dat de mens te bieden heeft.