The Last Kids on Earth and the Staff of Doom
Bestrijd hordes zombies en monsters in The Last Kids on Earth and the Staff of Doom, een semi-openwereld actie-RPG die een nieuw verhaal vertelt in de postapocalyptische stad Wakefield. Als de overlevende tieners Jack, Quint, June of Dirk verken je de door zombies overspoelde straten. Je doel is om Malondre te stoppen, een sterke tegenstander die de Doemstaf in handen wil krijgen. Wanneer je wordt omringd door vijanden, gebruik je de unieke vechtvaardigheden van je held om de boomhut te verdedigen. Roep tovenaar Bardle, krijgster Skaelka en andere bondgenoten op om je te helpen in de strijd. Maak verbeteringen om je vaardigheden, de boomhut en de vluchtauto Big Mama te versterken. Maximaal 4 spelers kunnen op een gedeeld scherm samen het verhaal spelen of golven vijanden verslaan in Horde-modus. Kun jij de gigantische vijanden uit de animatieserie verslaan plus de totaal nieuwe vijand Malondre? Kies je held Speel als de coole wervelwind Jack, de geleerde-in-de-dop Quint, de coole en sarcastische June of Dirk, de bikkel met een voorliefde voor tuinieren. Speel met maximaal drie vrienden of gezinsleden op een gedeeld scherm en voel je alsof jullie de laatste kinderen op aarde zijn! Word legendarisch Je begint als armoedige overlevende, maar wanneer je de juiste materialen en blauwdrukken vindt, kun je aan de slag! Verbeter je uitrusting, vaardigheden, de boomhut en de vluchtauto Big Mama tot legendarische hoogte. Roep je bondgenoten op Je bent dan wel een van de laatste kinderen op aarde, maar dat betekent niet dat je er alleen voorstaat! Roep monsterhond Rover, boeman Biggun met hoorns, Skaelka de krijgster en tovenaar Bardle met zijn zwaard op. Je kunt zelfs de aanvallen, het schadebereik, de snelheid en meer van je bondgenoten aanpassen.