The Incredible Adventures of Van Helsing
Zet je breedgerande hoed op, pak je wapens en ga op avontuur in het gotische koninkrijk Borgovia, waar de fragiele vrede tussen monsters en stervelingen bedreigd wordt door de wetenschap. Kruip in de huid van de monsterjager Van Helsing en trek samen met je charmante, prachtige metgezellin Lady Katarina (die trouwens een geest is) ten strijde. Ga op onderzoek uit in de wildernis van de bergen en de met roet bedekte wijken van een duistere metropool en vergeet niet: je weet nooit wie de echte monsters zijn! Belangrijkste kenmerken: - Betreed een onvergetelijke gotische wereld boordevol monsters, magie en verdorven wetenschap. - Geniet van het verfrissende, unieke verhaal met wrange humor en pittige dialogen. - Ga de strijd aan met bovennatuurlijke vijanden met verschillende vaardigheden. - Gebruik je eigen speciale vaardigheden en pas die van je partner aan. - Verbeter je personage door zelf te kiezen welke vaardigheden je nodig hebt voor de jacht. - Pas je vaardigheden ter plekke aan met een uniek power-up-systeem. - Ontdek de geheimen der alchemie en maak krachtige voorwerpen. - Bouw en ontwikkel je schuilplaats en plaats vallen om hem te verdedigen tegen de meest verschrikkelijke monsters. - Word de beste jager ooit en ga samen met maximaal vier andere spelers op jacht.