Tales of Arise - Nazamil Buddy
Een speciaal hulpstuk waarmee je je avonturen kunt delen met een Nazamil Buddy. *Deze content zal in de game beschikbaar zijn zodra je deze in het Unclaimed DLC-overzicht geclaimd hebt.