Star Wars Rebels-skinpakket
Klaar om je bij de rebellen aan te sluiten in Minecraft-stijl? Het Star Wars Rebels-skinpakket bevat de bemanning van de Ghost en hun tegenstanders in het Galactische Keizerrijk. Kies uit meer dan 20 skins en speel als je favoriete personage uit Star Wars Rebels.