STAR WARS Jedi Knight: Jedi Academy
De bejubelde Jedi Knight-reeks wordt voortgezet: ditmaal volg je het pad van een nieuwe leerling op de Jedi Academy van Luke Skywalker. Stel je eigen lichtzwaard samen, pas je personage aan en volg een eeuwenoude traditie terwijl je je Jedi-vaardigheden verbetert in modi voor een of meer spelers en de kracht-en gevaren-leert van de Force. Denk eraan dat de Force een machtige bondgenoot is, en maak er dus verstandig gebruik van.