S.T.A.R. Labs-missies
Oefen om de beste superheld ooit te worden in 40 compleet nieuwe S.T.A.R. Labs-missies met Lobo, Batgirl, Scorpion en General Zod! Let op: deze missies zijn automatisch beschikbaar voor seizoenspashouders.