SOUTH PARK: SNOW DAY! CRED Pack
CRED Cosmetics Pack: Tegenwoordig worden kinderen gedefinieerd door hun favoriete drankje, en hun swag. Maak indruk op je vrienden en laat de wereld zien hoeveel CRED je hebt. Het CRED Cosmetics Pack geeft je genoeg cred met een stijlvol kapsel, een CRED-hoodie en een cape.