SOL DIVIDE -SWORD OF DARKNESS-
Duik in een wereld van zwaarden en tovenarij, en stop het plan van de vijand om eeuwenoude demonen tot leven te wekken! SOL DIVIDE -SWORD OF DARKNESS- is een horizontale scroller shooter game die in 1997 in arcades zijn debuut maakte. Naast de normale schoten, kunnen spelers ook slagwapens gebruiken om de vijand verticaal open te rijten en nog eens 11 verschillende soorten magische spreuken gebruiken! Openingen maken met slagwapens of een element lokaliseren wat een zwak punt van de vijand is zijn manieren om een goede strategie te ontwikkelen! Kies wat je wilt, hoe lang je levensbalk is, max doorgaan, besturingsknoppen, en meer zodat het spel precies op jou is afgestemd. En vergeet niet over de nieuwe online rankings! Heb jij het in je om de beste krijger magiër ter wereld te worden? Karakters: Donkere Ridder "Vorg" is de ultieme zwaardvechter! 4-combo aanval: Slash > Slash > Slash > ↑ + Slash Unieke spreuk: Nachtmerrie - Vol rechtdoor aan en bevries vijanden. Lansier "Kashon" kan met zijn lans door elke vijand doorstoten! 4-combo aanval: Slash > Slash > Slash > → + Slash Unieke spreuk: Phoenix - Verbrand alle vijanden in het beeld. Grote Magiër "Troya" heeft veel angstaanjagende spreuken! 4-combo aanval: Slash > Slash > Slash > ↓ + Slash Unieke spreuk: Sammon - Vuur een gigantische kogel die zich opsplits af. Opties: Twee aanvullende schermfilters voor jouw genot. Je kunt de levensbalk in vijf niveaus instellen, en doorgaan kun je instellen van 0 tot oneindig. Je kunt zelf de knoppen instellen voor schieten, auto-schieten, openrijten, of magie. SCORE ATTACK: Deze nieuwe modus heeft een vaste moeilijkheidsgraad en aantal levens. Alleen voor serieuze deelnemers! Dien je eigen highscores in en ga de strijd aan met spelers over de hele wereld! Online rankings kun je bekijken in het opties menu.