Skree Announcer - Awesomenauts Assemble! Commentator
Dit pakket ontgrendelt een nieuwe Commentator voor gebruik in Awesomenauts Assemble! De Skree Announcer Commentator kan geactiveerd worden via het Karakter Select menu of via het in-game pauze scherm. Het activeren van deze commentator zal het standaard commentaar vervangen voor een volledig nieuwe set!