Siamese Skin
Pas Nyanza's uiterlijk aan met de volgende items: Siamese Skin Dit item is inbegrepen in de Kitaria Fables: Deluxe Edition-bundel. Dit item is inbegrepen in de Exotic Skins-bundel.