Schrödinger's Cat and the Raiders of the Lost Quark
Schrödinger's Cat is een grappig, fanatiek, knotsgek en kleurrijk platformspel met puzzelelementen dat zich afspeelt in de unieke wereld van kwantumfysica. Er is heerst chaos in de Particle Zoo; een ooit vrolijk themapark wordt nu overspoeld door leptonen, plakkerige quarks en onbeweeglijke bosons. De hulpdienst wordt opgeroepen om orde op zaken te stellen. Die hulpdienst? De kat van Schrödinger natuurlijk! Combineer en creëer handige tijdelijke hulpmiddelen als bruggen, ladders en granaten om de kleptomane quarks en listige bosons te onderwerpen en de kat van Schrödinger te helpen om alle ontsnapte partikels te verzamelen.