SAND LAND - Custom Vehicle Colors (3 Types)
Pas voertuigen aan met 3 speciale kleuren. Kleuren kunnen op alle aanpasbare voertuigen worden gebruikt. *Het aanpassen van de voertuigkleur is beschikbaar na het ontgrendelen van de Paint Shop in Spino.