RoboCop: Rogue City - Unfinished Business
Pre-order RoboCop: Rogue City - Unfinished Business en ontvang de Prime Directives Pack als bonus. RoboCop is weer op post om Unfinished Business af te handelen. VECHT JE EEN WEG NAAR BOVEN Na de beslissende overwinning van RoboCop op de bendes van Detroit, ontvouwt zich een nieuw hoofdstuk in deze losstaande uitbreiding. Dit speelt zich af na de gebeurtenissen van RoboCop: Rogue City. De New Guy in Town is verslagen, maar in de straten krioelt het nog steeds van de misdadigers. Er rijst een sprankje hoop dankzij OCP's nieuwste project: OmniTower – een enorm wooncomplex dat speciaal gebouwd werd voor de inwoners van Oud Detroit. Maar wanneer een groep hoogopgeleide huurlingen met geavanceerde wapens de controle over het gebouw neemt en het verandert in hun dodelijk fort, moet RoboCop naar binnen en hun plannen stoppen die de openbare orde omver willen werpen. NEEM HET OP TEGEN SUPERIEURE CRIMINELEN Bereid je voor om te vechten tegen een nieuwe soort vijanden: de OmniTower zit vol met geavanceerde bedreigingen. Van vliegende drones tot ontploffende bots en antipersoonstorentjes, op elke verdieping wemelt het van de dodelijke vallen en zwaar bewapende militaire elitetroepen. Verwacht je aan gewapende eskadrons met miniguns, speciale eenheden met jetpacks of zelfs vijanden bewapend met katana's die meer op een machine dan een mens lijken. HERSTEL DE ORDE EN GERECHTIGHEID IN KOELEN BLOEDE Als het te laat is om "freeze" te roepen, vertrouw je op RoboCops arsenaal om je vijanden een koude douche te geven. Laat gerechtigheid geschieden en kies uit tal van krachtige wapens, waaronder de iconische Auto-9 of de gloednieuwe Cryo Cannon. Ontketen RoboCops ongeëvenaarde kracht voor verwoestende final moves zoals in de film – of je nu een schedel van een tegenstander tegen een betonnen muur inslaat of tegen de dichtstbijzijnde drankenautomaat. SPEEL ALS ALEX MURPHY Beleef unieke missies met bekende gezichten die een tipje van de sluier oplichten van Unfinished Business. Vóór hij RoboCop werd, was hij de vastberaden en dappere Alex Murphy, maar ook een kwetsbare gewone politieagent in Detroit. Ontdek een andere kant van de legendarische ordehandhaver met de stem van Peter Weller.