Rise of Fox Hero
Rise of Fox Hero is een kleurrijke 3D-platformer met leuke gevechts- en puzzelelementen. Gewapend met een zwaard en een schild help je onze vos springen, vechten en puzzels oplossen in 4 verschillende hoofdstukken en 32 verschillende levels. Verken kleurrijke en mooie omgevingen en vind alle verzamelitems terwijl je het opneemt tegen talloze verschillende vijanden. Maar pas op, aan het eind van elk hoofdstuk wacht een episch eindbaasgevecht! In Rise of Fox Hero is perspectief de sleutel - dus maak gebruik van de draaibare camera en kijk onder elke hoek om je weg te vinden door obstakels, of zelfs verborgen geheimen.