Reverie Knights Tactics
Een turn-based tactische RPG met strategische veldslagen in isometrische rasters, waarin elke beslissing gevolgen kan hebben voor het verhaal en de manier waarop je de personages configureert. Je begint aan een expeditie om de verloren elfenstad Lennorien te vinden en je geliefden te redden, terwijl goblins jou en het hele continent het leven zuur maken! Voer je groep helden aan, met ieder unieke speciale vaardigheden en eigenschappen, zodat je meerdere gevechtsstrategieën op je vijanden kunt loslaten. Verken een fantasywereld met een uitgebreide map en scenario's in dit epische avontuur, gepresenteerd als een visuele novelle! Maak nieuwe voorwerpen en accessoires van de bodemschatten die je vindt en gebruik ze als tactisch voordeel terwijl je je personages configureert. Hoofdkenmerken: ● Prachtige, met de hand getekende vormgeving: Gedetailleerde tekeningen met meerdere lagen, van schets tot volledig in kleur. ● Verhaal op basis van keuzes: Hak allerlei knopen door tijdens je opdrachten, met gevolgen voor het verhaal en de reacties van andere personages. ● Personage aanpassen: Verbeter de prestaties van je personage door te sleutelen aan eigenschappen, vaardigheden en accessoires! ● Voorwerpen maken: Verzamel krachtige voorwerpen tijdens je verkenningstocht en ontdek unieke combinaties om nieuwe voorwerpen te maken. ● Verkenning: Reis door een gigantische wereld, ontgrendel geheime opdrachten, los puzzels op, speel scenario's en verken gevaarlijke dungeons! ● Maximaal vier helden: Bestuur 4 verschillende helden, ieder met unieke speciale vaardigheden en eigenschappen die meerdere gevechtsstrategieën mogelijk maken. ● Gevechtsfases: Reageer op de strategie van je tegenstander, denk vooruit en kom elke beurt opnieuw met de beste tactiek op de proppen. ● Interactieve gevechtsscenario's: Manipuleer delen van de gevechtsomgeving en doe je voordeel met scenario-effecten! ● Meerdere gevechtsrasters: Elke slag heeft een ander isometrisch raster, zodat het telkens weer een unieke ervaring is.