RESIDENT EVIL 7 biohazard Gold Edition
Maak met de Resident Evil 7 Gold Edition kennis met een van de engste, meest geprezen games van 2017, compleet met alle Season Pass-content. Stap in de schoenen van Ethan Winters, verken het op het eerste oog verlaten huis van de Bakers en ontdek de waarheid achter het verdwijnen van je vrouw. De Gold Edition bevat de volledige basisgame, de DLC-pakketten Banned Footage Vol. 1 & 2 en de End of Zoe-epiloog. De gratis DLC Not a Hero is eveneens inbegrepen. Opmerking: deze versie van de game bevat dezelfde content als de Deluxe Edition. De extra content in deze editie is dezelfde als de content die beschikbaar is via de Season Pass. Heb je al de Season Pass of de Deluxe Edition gekocht, let dan op dat je niet dezelfde content tweemaal aanschaft.