Rainbow Billy: The Curse of the Leviathan
HELDEN ZIJN ER IN ALLE KLEUREN. Rainbow Billy: The Curse of the Leviathan is een 2,5D avonturen-puzzelplatformer met rpg-elementen waarin je wezens moet verzamelen. Het is een openlijk toegankelijk avontuur voor het hele gezin waarin je allerlei wezens moet redden door kleur terug te brengen in de wereld! Rainbow Billy vertelt een universeel verhaal van persoonlijke ontwikkeling; over omgaan met veranderingen in de wereld en het accepteren van onszelf en de anderen om ons heen! Soms is een gesprek, empathie en een nieuw benadering al genoeg om een wereld van verschil te maken. VERKEN EEN WONDERBAARLIJKE WERELD! Verken alles, van duistere grotten op geheime eilanden tot verborgen baaien in stormachtige zeeën, in een rijke wereld vol schatten, vis (want elke geweldige game heeft een minispel waarin je moet vissen), vriendschap en... gevaar! LOS OMGEVINGSPUZZELS OP! Elke wereld zit vol slimme uitdagingen en geheimen die nieuwe gebieden ontgrendelen om te verkennen! RAAK BEVRIEND MET MERKWAARDIGE WEZENS! Ontmoet meer dan 60 vreemde, schattige wezens en help ze met hun problemen in geweldloze ontmoetingen! Vorm je eigen unieke team om de wereld te redden! GEEF DE WERELD WEER KLEUR! Breng kleur in een zwart-witte wereld en help je vrienden de moed te vinden om hun ware zelf te zijn in een verhaal over empathie en groei.