Railway Empire 2 - Deluxe Edition Upgrade
De Digital Deluxe Edition bevat het volledige spel Railway Empire 2, de originele soundtrack, exclusieve skins voor elk van de drie groottes van je spoorwegstations, een exclusieve skin voor je hoofdkantoor en een exclusieve skin voor twee locomotieven. Geniet van de muziek wanneer je maar wilt en laat je concurrenten de grootsheid van je spoorwegbedrijf zien!