Project CARS - Pagani Nürburgring Combined Track Expansion
Pagani Huayra BC In 2011 veroverde Pagani’s Huayra de wereld van supercars, toen de prestigieuze fabrikant van Italiaanse sportwagens voor het eerst met een auto met turbo kwam. Vier jaar later is de gehele beperkte oplage van 100 exemplaren verkocht en viert Pagani het succes van het model met de gloednieuwe Huayra BC. Pagani Zonda Revolucion De Revolucion is Zonda’s laatste wapenfeit voor de beroemde Zonda R sportswagens. De Italiaanse sportwagenfabrikant sluit de productie van de auto af met een zeer zeldzame, zeer sterke versie van hun recordbrekende creatie. Nürburgring Nordschleife + Grand Prix Track Project CARS nodigt coureurs uit om de ultieme Nürburgring-uitdaging aan te gaan. De spelers krijgen toegang tot het gecombineerde schema van de Nürburgring Grand Prix en Nordschleife.