Pirate's Booty Pack
Bevaar de asfaltzeeën van het virtuele Steelport met de Scallywagon, inclusief kraaiennest, en dos je uit met allerlei haakhanden, houten poten, ooglapjes, ouderwetse geweren en een te gekke outfit die zowel scheepsjongens als doorgewinterde kapiteins staat!