Personage & Palico Bewerkingsvoucher: 1 voucher
Met deze voucher kun je een jager en het uiterlijk van zijn Palico eenmalig bewerken. Gebruik een voucher op het scherm om opslagdata te selecteren om het uiterlijk en geslacht van een bestaande jager en het uiterlijk van zijn Palico te bewerken. Denk eraan dat de naam van je jager en Palico niet gewijzigd kan worden. Let op: - Kan slechts één keer gekocht worden. - Kan gebruikt worden om met één voucher je jager en Palico elk één keer te bewerken. - Je kunt haar, kleur wenkbrauwen, gezichtsbeharing, make-up en kleding uit de Item Box in je woonruimte bewerken zonder een voucher te gebruiken.