Passage 4 free Live
Passage 4 is het klassieke bordspel! Vergeet alles over die match-3, mahjong, domino en memory spelletjes, Passage 4 overtreft ze allemaal! Compleet in Nederlands! Plaats tegels op het bord om de kleur of symbool van aangrenzende tegels af te stemmen op creëren 'passages' van rand tot rand. Voltooide rijen en kolommen ('passages') van het bord verdwijnen. Passage 4 is een eenvoudig te leren maar uitdagend spel dat bevat de beste elementen van verschillende klassieke games. Het houdt je geboeid urenlang. Probeer het eens!