Paper Dash - Invasion of Greed
Spring in Paper Dash - Invasion of Greed, een ontspannen ontsnapping in een wereld waar je papieren vliegtuigje door levels zweeft die gevormd zijn door menselijke verlangens. Vlieg, zweef, sprint, jaag geesten weg en geniet van een vredige reis, waarin je het opneemt tegen de geesten van hebzucht in abstracte en prachtige omgevingen.