ONRUSH DIGITAL DELUXE EDITION
In de DELUXE EDITION ontvang je acht exclusieve voertuigmodellen, compleet met iconische goudzwarte designs, extra Crashtag illustraties en Track grafstenen. Klanten van Xbox ontvangen acht extra Console voertuigmodellen, 16 schitterende voertuigmodellen in totaal. ONRUSH luidt de terugkeer in van het een-en-al-actie, zwaartekracht trotserende arcade-racen. In een feest van sensationele snelheid, subliem speelplezier en spetterend spektakel is ONRUSH een racespel met jou voortdurend in het centrum van de actie.