Off-Road Car Pack
Breid je garage uit met drie offroadvoertuigen! Trooper: Dit legendarische Amerikaanse beest is onverwoestbaar en neemt je zonder schrammetje mee naar de offroad-hel en weer terug. Trophy Runner: Dit voormalige werkpaard uit Azië is nu een op maat gemaakte supertruck die iedereen stof laat happen. Sandtstorm: Dit sluwe monster is opgewassen tegen de woestijn en blinkt uit in kronkelige offroadwegen met haarspeldbochten! Dit DLC-pack is inbegrepen in Season Pass 2.