Of Flesh and Faith
De gratis 'Of Flesh and Faith' DLC is een ode aan de fans van Battle Brothers na een reis van bijna zes jaar geleden waar we samen aan zijn begonnen. Het breidt het spel verder uit met twee nieuwe startscenario’s voor je huurlingenleger – de Oathtakers en de Anatomists – die je die het spel een andere loop van begin tot einde geven. Deze origins komen met unieke werkingen, nieuwe uitrustingen, nieuwe personageachtergronden, hun eigen verhaalevents en zelfs een custom banier. Ervaar meer dan 50 nieuwe events in het spel! Kenmerken: - Oathtakers - Volg de leer van Young Anselm, vecht voor rechtvaardigheid en leg geloftes af die voor- en nadelen opleveren totdat deze vervuld zijn. - Anatomists - Ga door met je onderzoek, zelfs als ze je er voor schuwen. Ontleed de lijken van je verslagen vijanden en verzin nieuwe manieren om je manschappen te versterken. - Nieuwe banieren - Hijs twee nieuwe banieren die thematisch passen bij de nieuwe origins. - Nieuwe uitrustingen - Kleed je in stijl met nieuwe uitrustingen die jouw gekozen origins baten. - Nieuwe events - Ervaar meer dan 50 nieuwe events op je reizen.