Oceanhorn - Monster of Uncharted Seas (Demo)
Speel het eerste hoofdstuk gratis! Je wordt wakker en je vindt een brief van je vader. Hij is web … Je hebt alleen nog een oud notitieboek en een mysterieus halssnoer als aanwijzing. Wat is er gebeurd? Verken de eilanden van onbekende zeeën, een wereld vol gevaar, puzzels en geheimen. Neem het op tegen monsters, leer magie gebruiken en ontdek antieke schatten die je zullen helpen bij je zoektocht. Gebruik elke hersencel en vaardigheid om de mysteries van het oude koninkrijk Arcadia en het zeemonster Oceaanhoorn te doorgronden. Oceaanhoorn combineert een spannend verhaal, adembenemende 3D-beelden en weergaloze gameplay in één groot avontuur dat je nooit meer zal vergeten. Geniet van de prachtige soundtrack van de beste componisten voor videogames ter wereld: Nobuo Uematsu (Final Fantasy*) en Kenji Ito (Seiken Densetsu*)