Met deze trainingsset zijn de Ninjutsu, geheime technieken en beschikbare items van de Season Pass 6-personages direct beschikbaar voor je avatar om te leren zonder dat er trainingspunten moeten worden verdiend via gameplay. ■ Season Pass 6-personages ● Training Rank-beloning x5 - Minato Namikaze (Reanimation) - Obito Uchiha (Ten Tails Jinchuriki) - Kaguya Otsutsuki *Zodra je de DLC hebt gekocht, kun je de items claimen via de Gift Box bij de Inn. *Wanneer je deze trainingsset koopt, krijg je alleen toegang tot Ninjutsu, geheime technieken, of items van DLC-personages die je hebt gekocht. Door na het kopen van deze trainingsset de Special Master Ninjutsu-training te kopen van een van de vermelde meesters, krijg je toegang tot de Ninjutsu, geheime technieken en items van deze personages. *Je Training Rank voor de vermelde meesters wordt niet hoger door deze trainingsset te kopen.