Laat je liefde voor het spel zien met dit speciale kostuum met het NARUTO TO BORUTO: SHINOBI STRIKER-logo en vlammenpatroon! Dit kostuum kan door zowel mannelijke als vrouwelijke avatars aangetrokken worden. Let op: zodra je dit gedownload hebt, vind je deze content in je Gift Box in de Inn in Hidden Leaf Village. NARUTO TO BORUTO: SHINOBI STRIKER-game vereist; los verkrijgbaar.