Not For Broadcast: Bits of Your Life
Met zijn praktische kennis en politieke vernuft heeft de toekomstige minister-president Peter Clement het hart van de natie veroverd. Maar wie is hij eigenlijk? Welkom bij 'Bits of Your Life' De meest geliefde talkshow van Channel One is simpel: we interviewen Peters vrienden en familie, we laten zijn verleden als charismatische presentator zien en we hebben hem een paar simpele vragen gesteld. Maar wie wil die uitgekauwde meuk zien? Jij niet, en het publiek al helemaal niet! Neem de touwtjes in handen en laat de chaos losbarsten Gooi het script uit het raam, laat de gasten in de verkeerde volgorde verschijnen, drijf de gastheer tot tranen en laat de kijkcijfers exploderen! Intussen kies jij de camerahoeken, censureer je de vloekwoorden, roep je de gasten uit de artiestenruimte en integreer je naadloos reclame in de uitzending, zodat de show blijft doorgaan en het publiek op het puntje van zijn stoel blijft zitten. Meerdere eindes, geheimen en routes Noteer op je kladblok wat je elke sessie verandert en let goed op aanwijzingen die geheime combinaties voor de volgorde van de gasten onthullen. Door de volgorde van de gasten te veranderen, ontgrendel je maar liefst tien unieke eindes: elk einde is een smeuïg (en vaak gênant) stukje van de puzzel van Peters leven.