MX vs ATV Legends - 2025 AMA Pro Motocross Championship
Strijd als een pro op 12 officiële circuits uit het 2025 AMA Pro Motocross Championship, inclusief het legendarische Loretta Lynn-circuit! Eveneens inbegrepen zijn 18 spannende bonusevenementen met crosscountry-parcoursen, freestyle-uitdagingen, waypoint-races en zelfs pitbike-circuits! Nieuwe circuits en evenementen worden van augustus tot oktober 2025 geleidelijk ontgrendeld - Heers in de modder!