MOTHERGUNSHIP: De geheime missie DLC
Kapitein Hylas heeft een bijzonder geheim, maar dat vertelt hij niet zomaar aan iedereen. Bewijs je moed, je intelligentie en je charisma in deze reeks moeilijke missies terwijl je exclusieve wapens en verhaallijnen ontgrendelt. Zul je ooit goed genoeg zijn om het GEHEIM te kennen? Breid je game-ervaring uit met deze aanvullende campagne voor MOTHERGUNSHIP en ontgrendel vier extra vuurwapenonderdelen: Felix's Leaf, Mr. Serious Business, EagleEye 3000-S en Connector King.