Monster Roadtrip Hitchhiker Pack - The Color Squad
LEER ONDERWEG DE COLOR SQUAD KENNEN! Amira Rashid is een vurige vrouw die altijd klaar is om elke uitdaging aan te gaan. Oz is een nerveus en schattig ukkie die zijn uiterste best doet. Vicky Schmidt is een energieke nerd die altijd bereid is om anderen de helpende hand te bieden. Brian Yu is... gewoon Brian -- en daarom zijn we zo gek op hem! Zo'n relaxte gast. Je kent ze waarschijnlijk al heel lang, maar dan alleen als avatars voor spelers die jij bestuurt. En toch... zijn zij ook echte mensen. Het zijn volledig uitgewerkte personages met hun eigen dromen en angsten. Heb je je nooit afgevraagd wat ze denken en voelen wanneer ze niet gewoon speelbare personages zijn? In deze DLC zijn de rollen omgedraaid en komen deze vier geliefde personages tot leven als lifters die je tijdens je roadtrip kunt oppikken. Dankzij je diepe gesprekken met ze, gebeurtenissen onderweg en eindes, leer je ze misschien ECHT kennen op een compleet nieuwe manier. En... dit pakket met personages omvat een gloednieuw liedje. Waarschuwing: dit wordt je nieuwe lievelingsnummer. Je hebt ze gespeeld, je hebt jezelf in ze herkend, je bent ze zelfs geworden... maar ben je er klaar voor om ze te daten?