Monster Energy Supercross - Yellowfire Custom Rider Pack
Mis het exclusieve Monster Energy Supercross - Yellowfire Custom Rider Pack niet. Met dit pack geef je je rijder een eigen tintje met een helm, bril, crossshirt, crossbroek en een paar schoenen, die je stuk voor stuk niet in de game kunt krijgen! Het pack bevat een Acerbis Profile 3-helm, een HZ King-bril, een shirt en broek van Thor Pulse en een paar Sidi Crossfire-schoenen.