Missie-pack 1
Met de missie-pack kun je 5 extra missies spelen. Je kunt offline spelen met 1 tot 2 spelers en online met maximaal 4 spelers in online co-op. Je krijgt bovendien 5 moeilijkheidsgraden voor elke missie.