Minecraft-startcollectie
Dit pakket bevat een fantastische verzameling van content om te ontdekken wat je allemaal kunt doen in Minecraft. Inclusief: mashup Griekse mythologie, Plastic-texturepakket, Skinpakket 1 en skinpakket Schurken. 700 Minecoins! Gebruik ze om kaarten, skins, texturepakketten en meer in de Marketplace in het spel te kopen!