Minecraft gevechtkaartenpakket 2
Het tweede gevechtkaartenpakket komt eraan. Daag vreemden en vrienden uit op 3 schitterende, nieuwe kaarten die speciaal zijn ontworpen voor het minispel Gevecht: wordt heerser van het gezonken Atlantis, meester van de Ruïne en koning van Belegering. Er ligt heel wat plezier in het verschiet! Alleen beschikbaar voor Minecraft: Xbox One Edition (2014), niet compatibel met Minecraft (2017).