Marvel's Guardians of the Galaxy - Throwback Guardians Outfit Pack
Pre-order Marvel's Guardians of the Galaxy en je ontvangt vroegtijdig het Throwback Guardians Outfit Pack. Hiermee ontvang je direct één outfit voor elke Guardian. De outfits zijn getrouwe interpretaties van een aantal van de meest iconische looks uit de comics. De outfits in dit pack zijn: - Team-Lord (Star-Lord) Black Vortex (Gamora) - Thanos Imperative (Drax) - The Stinger (Rocket) - Impaler (Groot)