Ichi, Ni, San, Yon! Tijd om te rocken in Japan! Astrid is weer een stap dichter bij roem in LOUD: My Trip to Japan. Aangemoedigd door haar manager gaat de opkomende tienerster op weg naar het land van de kersenbloesems om de sfeer te proeven en met de beste artiesten op te treden. Nieuwe liedjes van Japanse artiesten Maak je klaar om te rock-'n-rollen op nummers en zang van Re:NO, MUTANT MONSTER, BABYBEARD en DOLL PARTS. Krijg alle 6 nieuwe liedjes onder de knie om de ultieme uitdaging vrij te spelen. Nieuwe unlockables Pak een nieuwe gitaar en hijs je in een nieuwe outfit en voel je als een vis in het water tussen de kersenbloesems en altaren.