Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii Demo
In deze gratis demoversie van Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii ga je op een hedendaags avontuur ter land en ter zee met ex-yakuza Goro Majima, die nu een piratenkapitein is. Verken en vecht je een weg door de bruisende stad Honolulu en reis daarna naar het geheime criminele toevluchtsoord Madlantis, waar piraten voor hun lol dodelijke zeeslagen uitvechten. Gebruik je creativiteit en schakel dynamisch tussen twee vechtstijlen terwijl je het opneemt tegen vijanden in gevechten boordevol actie. Deel rake klappen uit met krankzinnige combo's, luchtgevechten en afmakers. Gebruik je blote vuisten, geïmproviseerde wapens, sabels en andere piratenspeeltjes om je vijanden vakkundig tot moes te slaan. Neem het roer van je schip in handen en daag rivaliserende bendes uit in het beruchte Pirates' Coliseum, waar jij en je bemanning intense, realtime zeeslagen leveren met onder meer machinegeweren en kanonnen. Nadat je het vijandelijke schip onklaar hebt gemaakt, geef je de bemanning het bevel tot enteren en versla je de hordes tegenstanders in epische vuistgevechten. Vergeet niet om je mooi uit te dossen en wat stoom af te blazen met leuke bezigheden zoals karaoke en meer. ※Houd er rekening mee dat je de opgeslagen gegevens van de demo niet kunt overzetten naar de volledige game.