Kingdom Two Crowns: Norse Lands
Norse Lands is een door de noordse Vikingcultuur van rond het jaar 1000 geïnspireerd gebied, dat de wereld van Kingdom Two Crowns uitbreidt met een unieke omgeving waarin je bouwt, verkent, verdedigt en verovert. In Norse Lands kun je vaardigheden van de noordse goden gebruiken, machtige eenheden aanvoeren, Vikingwapens maken, uitdagende puzzels oplossen en vechten tegen nieuwe Greed. Norse Lands maakt de bekroonde wereld van Kingdom Two Crowns een stuk groter. Verken dit nieuwe gebied, waarin je nieuwe dieren kunt temmen en geniet van ingrijpende en minder ingrijpende verbeteringen aan de gameplay. Tot de noemenswaardige uitbreidingen van deze premium DLC behoren: - Noordse heersers: Hanteer de krachten van de noordse goden vanuit het zadel van je machtige noordse ros. De door de Vikingen beïnvloede heersers geven je nieuwe manieren om in deze gebieden van sneeuw en ijs te bouwen en ze te verkennen, verdedigen en veroveren. - Noordse taken: Met de krachtige Berserker – een exceptionele krijger – als lichtend voorbeeld moeten de burgers van de Norse Lands het schild oppakken om hun koninkrijk te verdedigen en de Greed te verslaan, koste wat kost. - Iedereen verdedigt: De inwoners van de Norse Lands doen de noordse krijgscultuur eer aan door het rijk te verdedigen tegen dreigende gevaren. Of je nu een Peasant, Vanguard, Farmer, Archer of Builder bent, je moet je land verdedigen want anders wacht je een enkele reis Walhalla! - Het barre noorden: Dankzij gloednieuwe weerseffecten voel je zowel de schoonheid als de wreedheid van de natuur in de Norse Lands tot op het bot. En als de strenge winter zijn intrede doet, moeten de heersers een strategie bedenken om te overleven. - Greed: verdedig je tegen een gloednieuw Greed-ras… Norse Lands bevat verder vele veranderingen en upgrades, variërend van puzzels tot ecologisch design. Dankzij de vele toevoegingen en kakelverse uitdagingen zullen de uitgestrekte Norse Lands zowel doorgewinterde Kingdom-spelers als nieuwkomers weten te boeien. Welkom in de prachtige wereld van Kingdom Two Crowns: Norse Lands!